Є в наявності
4 434₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
AEG Control System Gate WARFET 1.1
Є в наявності
4 434₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
AEG Control System Gate WARFET 1.1 є найдосконалішою на момент випуску системою керування AEG-приводами від GATE. Вона має 20 функцій, різні комбінації яких загалом дають майже 6 мільйонів можливих конфігурацій. Завдяки повній сумісності з мікроперемикачами модуль має високу стійкість до вібрації контактів. Вбудована система самодіагностики дозволяє швидко перевірити, чи правильно працює контролер. У випадку проблем з приводом це дає можливість переконатися, що проблема не пов’язана з контролером GATE. MOSFET 3-го покоління є наймініатюрнішим та найнадійнішим на ринку. Режим затемнення (DARK MODE) дозволяє вимкнути вбудовану підсвітку — зелені світлодіоди, котрі горять під час стрільби. Ця функція особливо корисна під час нічних ігор. Завдяки спеціальному захисному покриттю, модуль є стійким до несприятливих погодних умов (військовий стандарт MIL-V-173C). Контролер може працювати з батареями аж до 14,8-вольтових Li-Po включно. Мінімальна робоча напруга складає 3 В, максимальна — 17 В. При підключенні за розширеним форматом контролер (прямим) направляє струм з батареї прямо на мотор, в обхід контактів спуску. Для цього потрібна модифікація проводки, встановленої у приводі. Завдяки комплектним адаптерам Mini Tamiya контролер можна легко під’єднати до оригінальної “нутрянки” приводу.
Надзвичайно простий монтаж — без пайки, Plug&Play.
Особливості:
- Зручне керування за допомогою Карти тактичного програмування;
- Суперкомпактна і в той же час надійна конструкція;
- Сумісність з найпотужнішими приводами та батареями (можливе використання з LiPo 14.8 В, 5000 мАг, 60C);
- Перевірено автомобільними акумуляторами;
- Надзвичайно легкий монтаж — завдяки адаптерам Mini Tamiya можливе пряме під’єднання до штатної проводки;
- Сумісність із більшістю вбудованих MOSFET;
- Захист штатних (стокових) перемикачів від оплавлювання;
- При встановленні за розширеним форматом контролер направляє енергію батареї прямо до мотору, оминаючи механічні контакти спуску;
- Стійкість до несприятливих погодних умов (військовий стандарт MIL-V-173C);
- Захист від перерозряду для Li-Po батарей на 7,4 В, 11,1 В та 14,8 В, а також для Li-Fe на 9,6 В та 12,8 В;
- Позитивно впливає на строк служби батареї та пружини, темп стрільби та надійність гірбоксу.
Карта тактичного програмування:
Оригінальна Карта тактичного програмування забезпечує надзвичайно легкий доступ до налаштувань WARFET. Для цього достатньо лише увімкнути Карту між батареєю та модулем потужності. Однією з важливих переваг є те, що для цього не потрібна додаткова проводка. Таким чином, модуль потужності WARFET можна ретельно сховати у корпусі приводу і в той же час мати повний доступ до його налаштувань: Карта тактичного програмування зчитує інформацію з модуля та відображає поточні налаштування, змінити їх можна за допомогою всього трьох кнопок.
Основні функції:
Перемога у бою часто залежить від долей секунди. Завдяки функції “Pre-Cocking” (попереднє взведення) ви отримуєте на спуску майже таку ж швидкість реакції, як у справжній зброї. Ця функції дозволяє вести стрільбу з попередньо стиснутої пружини, що значно зменшує час реакції спуску. Час попереднього взведення можна встановити через Карту тактичного програмування. “Pre-Cocking” може працювати у двох режимах:
1) AUTO MODE — пружина автоматично стискається після кожного пострілу;
2) TRIGGER MODE — перше натискання на спуск стискає пружину, друге здійснює постріл.
УВАГА! Використання “Pre-Cocking” дає додаткове навантаження на елементи гірбоксу та зменшує його ресурс. Функція розрахована на режим одиночних пострілів, при її використанні у автоматичному режимі можливі холості постріли.
Максимально легке встановлення, без необхідності пайки — достатньо під’єднати батарею та механіку приводу до контроллера.
“Програмована черга” дозволяє вести вогонь чергами визначеної довжини (від 1 до 5 кульок), що особливо корисно у MILSIM’ах та при використанні механічних магазинів малої місткості. При налаштуванні приводу у режим програмованої черги можна перевести як режим AUTO, так і режим SEMI (втім, останнє доступно лише при розширеному типі підключення контролера). Карта тактичного програмування дозволяє встановити тривалість черги, а контролер буде автоматично коригувати цей час залежно від поточного рівня напруги батареї.
Режим черги дозволяє вести стрільбу чергами з 3 кульок. Це підвищує реалізм та сприяє економії набоїв. На режим черги можна перемкнути стандартний режим AUTO, а при підключенні контролера за розширеним форматом — ще й режим SEMI.
Якщо у режимі SAFE/SEMI/BURST відпустити спуск раніше, можна робити одиночні постріли чи черги з двох кульок. Тривалість черги встановлюється через меню з точністю до 4 мс. Процесор постійно коригує цю тривалість з урахуванням зниження швидкострільності при зниженні заряду батареї.
Контролер дає можливість запрограмувати перемикач режимів вогню на один із 5 режимів:
- SEMI/AUTO, штатна проводка;
- SEMI/BURST, штатна проводка;
- SEMI/AUTO, модифікована проводка;
- SEMI/BURST, модифікована проводка;
- BURST/AUTO, модифікована проводка.
Ця функція дозволяє підтримувати оптимальний темп стрільби. Таким чином, можна використовувати потужні Li-Po акумулятори і в той же час зберігати швидкострільність на тому ж рівні, що й у справжньої зброї.
Всім відомо, наскільки важливою у бою є реакція спуску. З огляду на це і була створена дана функція, котра дозволяє зменшити час реакції на натискання спуску. Вона працює у поєднанні з контролером швидкострільності. При першому пострілі, контролер виставляє темп стрільби на 100 %, а після цього знижує його до попередньо заданого рівня (наприклад, 50 %). Таким чином, перший постріл здійснюється на максимальній швидкострільності, всі інші — на зниженій. Найкращих результатів з такою системою можна досягти при використанні батарей з підвищеною напругою. Наприклад, якщо штатна напруга акумулятора складає 7,4 В, замість нього можна встановити елемент на 11,1 В. Це дозволить підвищити швидкість реакції спуску і в той же час зберегти такий же загальний темп ведення вогню, як і зі стандартною батареєю. Також слід зазначити, що “Розумний спуск” найбільш ефективний у режимі BURST на 3 кульки.
Система, що запобігає перерозряду батареї. Сучасні LiPo та LiFe акумулятори дуже чутливі до перерозряду. Якщо ви бажаєте зменшити ризик пошкодження батареї та подовжити строк її служби, без цього виду захисту не обійтися. Його робота основана на тому, що мікропроцесор постійно відслідковує напругу батареї, і блокує можливість ведення вогню, коли ця напруга падає до критичного рівня.
Всім відомо, наскільки важливою на полі бою є надійність. Тому контролер має температурний захист та плавкий запобіжник з затримкою спрацьовування; ці системи повністю захищають “начинку” приводу.
Турбуєтеся про реалізм? Бажаєте “подовжити життя” гірбоксу? Маєте настільки “швидкий” привід, що темп стрільби не дозволяє робити одиночні постріли? У таких випадках у нагоді стане “Активне гальмування”. У режимі SEMI (одиночні) ця функція блокує стискання пружини поршня після пострілу. Таким чином, поршень залишається у передньому положенні, що знімає непотрібне навантаження з елементів гірбоксу та збільшує строк їхньої служби. Ця функція особливо корисна у приводах з апгрейдом потужності. У будь якому разі, привід миттєво перестає стріляти після відпускання гачка. Таким чином забезпечується додатковий реалізм та економія боєкомплекту. За бажання “Активне гальмування” можна вимкнути — таким чином, у свою чергу, можна збільшити ресурс мотора.
Бажаєте досягти високого темпу ведення вогню та швидкого відклику на спуску? Плануєте апгрейд потужності для приводу? В такому разі вам не обійтися без MOSFET.
Ця схема спрямовує енергію від батареї прямо до мотору, в обхід спускових контактів. Результатом є підвищення темпу стрільби та зниження часу реакції на спуск, а контакти отримують захист від вигоряння.
У комплект входить:
- Карта тактичного програмування;
- Модуль потужності WARFET;
- Адаптер Mini Tamiya для батареї;
- Адаптер Mini Tamiya для приводу;
- набір конекторів Deans-T (2х);
- одинарний сигнальний кабель для спускових контактів;
- подвійний сигнальний кабель для спускових контактів;
- базова інструкція користувача.