Немає в наявності
2 520₴
Гарантія. 1 місяць Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Китель US combat uniform Multicam L
Ворот-стійка із застібкою на липучці велкро.
Липучка Velcro на грудях та плечових кишенях для кріплення знаків відмінностей та нашивок.
2 нахилені кишені на грудях кітеля із застібкою на липучці.
На лівому рукаві - кишеня під 3 олівці/авторучки.
Регульовані манжети на липучках.
Тканина: рип-стоп - це армована, посилена високоміцними нитками тканину, яка в змозі зупинити розрив, локалізувавши його в дуже малій за площею фрагменті, не даючи поширитися пошкодження
Камуфляж «MULTICAM» розроблений американською компанією «Crye Precision» спільно «US Army Soldier Systems Center».
Остання також відома як лабораторія US Army Natick labs.
На створення забарвлення пішло понад вісім років експедицій, наукової роботи, узагальнення отриманих даних та практичних «польових» перевірок.
Цей малюнок створювався як єдиний універсальний камуфляж для американської армії.
Необхідність його створення стала очевидною після проведеної в Іраку операції «Буря в пустелі».
Використовувані на той час малюнки камуфляжу як для лісової місцевості (Woodland), так і спеціально створені для пустельних операцій (Tri-Color Desert), не забезпечували необхідного маскування бійців.
Кожна операція, як і раніше, вимагала спеціального камуфляжу. Це значною мірою ускладнювало роботу служб постачання та знижувало захищеність солдатів.
Навіть з початком операцій в Афганістані та нової компанії в Іраку після введення нового універсального цифрового камуфляжу (Digital) ситуація не змінилася докорінно.
Стало очевидно, що необхідний новий єдиний універсальний малюнок, що дозволяє приховувати бійця на будь-якій місцевості та за будь-якого віддалення від спостерігача.
Він повинен однаково добре маскувати як на тлі рослинності, так і на тлі пустельної або кам'янистої місцевості.
Однаково добре вкривати і натомість міських будівель чи руїн, і за різної освітленості. У будь-якій кліматичній зоні та в будь-яку пору року.
Як він працює
Здавалося, що при всьому бажанні такий малюнок отримати просто неможливо. Але творці пішли на хитрість.
Вони використовували слабкі сторони людського зору та неідеальність конструкції ока.
Теоретично, щоб камуфляж вкривав великий дистанції, він має складатися з великих розмитих плям.
На ближній дистанції, а особливо на тлі листя і рослинності, коли людське око особливо чітко бачить дрібні предмети, малюнок повинен бути виконаний з дрібних округлих елементів переважаючого фону.
Розробники звернули увагу, що переважне тло практично у всіх регіонах земної кулі дуже схоже. Це градієнти зеленого та коричневого.
Відкриттям для них стало те, що в природі не існує чорного кольору, хоча він повсюдно використовується в камуфляжних малюнках більшості країн світу.
Об'єднавши отримані дані, і провівши комп'ютерне моделювання з накладенням понад тисячу шарів зображень, розробники отримали малюнок, відомий під назвою MULTICAM.
Приймає відтінки довкілля.