Вес: 2730 г Матеріал магазину: метал Версія гірбоксу: v.2 Початкова швидкість: 120 м/с Тип аккумулятора: stick Діаметр стовбура: 6.08 мм Ємність магазину: 120 BBs Accumulator capacitance: 1200mAh mаh стволика: 400 мм Тип вогню: single, auto Страйкбольний (AirSoft) привід нової серії штурмових винтівок від P& Ствольна коробка, спусковий механізм, спрямовуюча прикладу, перемикач типу вогню, спусковий крючок, затвор, кнопка скидання магазину, ручка перезарядки та прицільні пристрої виготовлені з алюмінієвих сплавів. Специфікація: • Зовнішній стволик із алюмінієвого сплаву з внутрішнім стволиком діаметром 6,08 мм та завдовжки 400мм. З можливістю встановлення глушника звуку; • 13 дюймова цівка із системою Key-Mod із планками Пікатінні з алюмінієвого сплаву. • Спускова камера із алюмінієвого сплаву. • 6-позиційний регульований приклад. • Пістолетна рукоятка із полімерного пластику. • Магазин механічний на 120 куль металевий. • Імітація дульного гальма з лівостороннім різьбленням 14 мм. • Перекладач вогню з можливістю переміщення на правий бік. • Двостороння кнопка скидання магазину. • Двостороння задня антабка для збройового ремня. У цій конфігурації привід видає 127 м/сек (420 fps). Це досягається наступною комплектацією: • Тип Гірбоксу V2. • Пружина М120. • Сталеві шестерні, посаджені на втулках 8 мм; • Направляюча пружина з підшипником. • Циліндр типу "0". • Двигун із збільшеним крутним моментом. • Камера Hop-Up виготовлена з алюмінієвого сплаву, сумісна з резинками GUARDER та іншими стандартами TM. Важливим також є те, що багато частин та аксесуари інших виробників у повній мірі сумісні з цією моделью. Невелике резюме від власників даної моделі та майстрів, які взяли цю модель на ТО: • Загальне враження найпозитивніше. Привід виготовлений та зібрань на високому рівні. • Приклад на напрямну сидіти щільно і «не люфтяти». • Двигун посиленої потужності і цілком впорається із більш потужними пружинами. • Гірбокс посиленої конструкції. Добре відцентрування в самому приводі. • Втулки 8 мм з каналами для самозмащування та не вимагають заміни на підшипники. • • Удосконалена контактна група. • RIS-планки фрезеровані. які взяли цю модель на ТО: • Загальне враження найпозитивніше. Привід виготовлений та зібрань на високому рівні. • Приклад на напрямну сидіти щільно і «не люфтяти». • Двигун посиленої потужності і цілком впорається із більш потужними пружинами. • Гірбокс посиленої конструкції. Добре відцентрування в самому приводі. • Втулки 8 мм з каналами для самозмащування та не вимагають заміни на підшипники. • • Удосконалена контактна група. • RIS-планки фрезеровані. які взяли цю модель на ТО: • Загальне враження найпозитивніше. Привід виготовлений та зібрань на високому рівні. • Приклад на напрямну сидіти щільно і «не люфтяти». • Двигун посиленої потужності і цілком впорається із більш потужними пружинами. • Гірбокс посиленої конструкції. Добре відцентрування в самому приводі. • Втулки 8 мм з каналами для самозмащування та не вимагають заміни на підшипники. • • Удосконалена контактна група. • RIS-планки фрезеровані. • Втулки 8 мм з каналами для самозмащування та не вимагають заміни на підшипники. • • Удосконалена контактна група. • RIS-планки фрезеровані. • Втулки 8 мм з каналами для самозмащування та не вимагають заміни на підшипники. • • Удосконалена контактна група. • RIS-планки фрезеровані.