Немає в наявності
4 629₴
3 703₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Костюм тактичний демісезонний зносостійкий для силових структур Instinct Twill (2259), M TR_2259M
Костюм із серії “Instinct” - спеціально розроблені речі для полювання, риболовлі в умовах дикої природи. Модель продумана так, щоб збільшити маневровість та забезпечити повну свободу пересувань.
Допрацьовані та створені нові елементи: саморегулюючий тунельний пояс: дає можливість регулювати обсяг поясу, завдяки вшитій в пояс резинки; анатомічна вставка у промежині забезпечує щільне прилягання; додано 2 маленькі кишені на штанах, зміщені назад, під ліхтарик або ніж; блискавка, на кишенях, які на стегнах, закрита захисним клапаном, щоб не зачіплювалась за інші предмети; куртку подовжено, порівняно з попередніми моделями; збільшено довжину горловини, що виключає дискомфорт у зоні горла; доопрацьовано форму каптура, щоб він максимально прилягав до голови та не заважав огляду, на основі тактичного каптура. Додатково, система регулювання параметрів та посадки прикрита клапаном, щоб запобігти зачепленню за інші предмети; регулятори каптура, які були раніше зовні, тепер розташовані в бокових кишені куртки, відповідно регулювання стало швидшим та точнішим; посилено додатковими швами у місцях найбільшого навантаження.
Тканина: Polycotton Twill PCH.
TWILL (саржа) - цей тип плетіння дає гарну щільність, але не зменшує еластичності матеріалу.
PEACH ефект — спеціальна обробка, що надає тканині бархатисту та м'яку поверхню і покращує зносостійкі властивості.
УВАГА! Річ вологозахисна. Не є заміною дощовика.
Назва | Од.вим. | Значення |
---|---|---|
Розмір | M | |
Колір | Мох | |
Одяг | Костюм тактичний | |
Доставка/Оплата | Оплата на карту після оплати | |
Додаткові характеристики | Для силових структур | |
Країна-виробник товару | Китай | |
Країна реєстрації бренду | Китай | |
Призначення | Загальновійськовий, ЗСУ | |
Стать | Чоловічі | |
Сезон | Демісезонний | |
Розмір | M |
Весь товар перевіряється на наявність браку перед відправкою
З турботою про кожного клієнта