Безкомпромісна головка поршня для ідеальної роботи навіть із найсильнішими пружинами. Розроблений із 2 ущільнювальними кільцями та 11 отворами. Завдяки використанню в конструкції аерокосмічного дюралюмінію, ця поршнева головка може використовуватися навіть із найсильнішими пружинами. Поверхневе покриття H+PTFE для довговічності та низького тертя. Алюмінієва головка поршня з обробленням поверхні H+PTFE, яку можна використовувати для найміцніших пружин. Головка поршня обладнана двома високоякісними ущільнювальними кільцями (одне напрямне й одне ущільнювальне) 11 отворів з пропорційною геометрією для ідеальної герметизації поршня Кульковий підшипник для безвідмовної роботи пружини Вага головки поршня всього 6 г, вага всього вузла з підшипником, фланцем і гвинтом 11,4 г. Виготовлений з авіаційного дюралюмінієвого сплаву EN AW 7075 T6, з кільцями ущільнювача з гуми NBR 70 sh. Зроблено в Чехії. Вміст пакета 1 головка поршня зі встановленим напрямним і ущільнювальним кільцями (16×1 і 19×2,5) Додаткові напрямні та ущільнювальні кільця для поршнів із ширшим прохідний переріз (18×1 і 19×2,65) 1 осьовий підшипник 1 опорний фланець для болта кріплення головки поршня 3 високоміцні гвинти різної довжини для можливого використання прокладок AOE (M3 × 12 і M3 × 16 Torx і M3 × 14 Phillips) Удосконалена геометрія системи протидавлення Головка поршня використовує так звану конструкцію протидалення — сучасний стандарт. Попри це, нам вдалося трохи розробити перевірений дизайн. У головці поршня EPeS є 11 повітрозабірних отворів для кільцевого ущільнення. Розташування цих отворів було вибране так, щоб забезпечити максимальний контакт плоскої поверхні з гумовою прокладкою головки поршня, зберігаючи водночас чудові властивості стиснення. Чим більша функціональна площа гумової накладки, тим ефективніше вона поглинає удари. Це призводить до тихішої роботи, а також продовжує термін експлуатації всього комплекту. Кромки вхідних отворів головки поршня з ЕПеС заокруглені до ідеальної аеродинамічної форми, що забезпечує ефективний приплив повітря до ущільнювального кільця та порушує різкий перехід між торцем плоскої головки поршня та внутрішньою циліндричною поверхнею каналу дула. Цей різкий кутовий перехід здебільшого є причиною пошкодження гумової накладки.