Дуже легка поршнева головка AEG з 2 ущільнювальними кільцями та 11 отворами. Виготовлений із високоякісного матеріалу POM-C. У головці поршня використовується сталевий осьовий кулькопідшипник для плавної роботи. Поєднання продуманої конструкції та використовуваного матеріалу забезпечує чудові робочі характеристики та довгий термін експлуатації пружин до SP150. Невелика вага головки поршня сприяє продовженню терміну експлуатації всього механізму коробки передач. Пластикова головка поршня для пружин SP150 Ця головка поршня обладнана двома високоякісними ущільнювальними кільцями (одне напрямне й одне ущільнювальне). 11 портів тиску з пропорційною геометрією для ідеальної герметизації всередині циліндра Кульковий підшипник для безвідмовної роботи пружини Спеціальне нарізне з'єднання між головкою поршня та поршнем за допомогою різі, розташованої на фланці підшипника з авіаційного алюмінію. Вага тільки головки поршня 3 г, вага всього вузла з підшипником, фланцем і гвинтом 9,1 г. Виготовлений із високоякісного матеріалу POM-C з дуже низьким коефіцієнтом тертя і високою жорсткістю. Ущільнювальні кільця з гуми NBR 70 ш. Зроблено в Чехії Вміст пакета 1 головка поршня зі встановленим напрямним і ущільнювальним кільцями (16×1 і 19×2,5) Додаткові напрямні та ущільнювальні кільця для циліндрів із ширшим прохідним перерізом (18×1 і 19×2,65) 1 осьовий підшипник 1 опорний фланець із різзю для болта кріплення головки поршня 2 надміцних гвинти (M3 × 16 Phillips і Torx) Мала вага, висока міцність Під час розроблення цієї пластикової головки поршня ми поставили перед собою дві основні критерії — мала вага та висока міцність. Для досягнення малої ваги болт кріплення головки поршня вставляється з лицьового боку головки. Різь, яка використовується для кріплення головки поршня, розміщена не всередині самої головки, а на фланці осьового підшипника головки поршня. Інакше різь довелося б нарізати в пластиковому матеріалі головки поршня. Це не було б гарним рішенням. Як альтернатива, ми могли б використовувати алюмінієву нарізну вставку всередині пластику, але це збільшило б вагу головки, що негативно позначилося б на продуктивності деталі. Ми вирішили вибрати оптимальне рішення. Удосконалена геометрія системи зворотного тиску Головка поршня використовує так звану конструкцію протизавдання — сучасний стандарт. Попри це, нам вдалося трохи розробити перевірений дизайн. У головці поршня EPeS є 11 повітрозабірних отворів для кільцевого ущільнення. Розташування цих отворів було вибране так, щоб забезпечити максимальний контакт плоскої поверхні з гумовою прокладкою головки поршня, зберігаючи водночас чудові властивості стиснення. Чим більша функціональна площа гумової накладки, тим ефективніше вона поглинає удари. Це призводить до тихішої роботи, а також продовжує термін експлуатації всього комплекту. Кромки вхідних отворів головки поршня з ЕПеС заокруглені до ідеальної аеродинамічної форми, що забезпечує ефективний приплив повітря до ущільнювального кільця та порушує різкий перехід між торцем плоскої головки поршня та внутрішньою циліндричною поверхнею каналу дула. Цей різкий кутовий перехід здебільшого є причиною пошкодження гумової накладки.