Hatsan 70 з встановленою газовою пружиною Vado Crazy на 180 атм + розконсервація – це ергономічний приклад з щокою "Монте-Карло",насічка на рукояті для комфортного утримання, автоматичний запобіжник. Регульований спусковий механізм. Регулювання прицілу мікрометричними гвинтами (вертикаль і горизонталь). Відкритий приціл "TRUGLO" з фиберооптическими нитками контрастних кольорів. Переваги газової пружини Vado: 1. Можливість тримати гвинтівку у зведеному стані, необмежено довго по часу 2. Стабільні характеристики і висока повторюваність пострілу – швидкість кулі коливається в межах 1-2мс, на відміну від витої пружини (+-5мс) 3. Висока потужність, на рівні кращих зразків витих пружин 4. Значно більш суха, м'яка віддача, що призводить до збільшення показників купчастості при стрільбі. Гвинтівка стає менш сприйнятливою до хвату, СТП (середня точка влучення) не йде 5. Плавний, м'який взвод, дозволяє прикладати менше зусиль при заряджанні гвинтівки, що позитивно позначається як на роботі механіки зброї, так і на фізичному самопочутті стрілка (осіб менше втомлюється, зменшуються загальні вимоги до фізичної підготовки) 6. Відсутність сторонніх паразитних звуків (брязкання, як у випадках із звичайними витими пружинами) при пострілі 7. Установка газової пружини в гвинтівку відбувалося без необоротних змін конструкції (можливість повернення на звичайну пружину).Вита пружина витягнута при установки ДП, йде в комплекті з гвинтівкою. Переваги розконсервації: Постріл з пружинно-поршневий гвинтівки можна охарактеризувати як термодинамічний процес. В наслідок швидкого стиснення паливно-повітряна суміш, яка може полягати в тому числі і з мастила, запалюється. При певних умовах процес переходить у детонацію. Високі температура і тиск, а так само значні перевантаження, можуть пошкодити гвинтівку (манжети прогорають, пружини викривляються і лопаються, а також швидке "загаживание" стовбура гаревыми вихлопами). Але всього цього можна уникнути, якщо провести, для деяких моделей гвинтівок навіть необхідний, процес розконсервації. При розконсервації майстер розбирає гвинтівку, оглядає стан манжети і ущільнення перепуску стовбура і якщо манжети (сальник ствола) пошкоджена при складанні, проводиться заміна на нову. Видаляється з компресора вся консервационная заводська мастило призначена для зберігання і наноситься нова – для роботи рухомих частин. Проводиться огляд всіх внутрішніх вузлів на наявність дефектів. Після складання виробляється невелика кількість пострілів, для перевірки правильної працездатності гвинтівки.