F1 є офіційним ножем виживання для пілотів ВПС Швеції з 1995 року цей ніж створює новий світовий стандарт! До моделі F1 Pilot Survival Knife компанія йшла довгих 8 років, постійно експериментуючи з геометрією і матеріалами, намагаючись надати ножу максимально універсальні форми. Як результат - з 1995 року модель ножа F1 є офіційним ножем виживання королівських ВПС Швеції. Ніж став невід'ємною частиною обладнання винищувача JAS 39 Gripen, увійшовши в комплект НАЗ (ношений аварійний запас) кожного пілота-винищувача ВПС Швеції. 14 років на армійській службі - рекомендація цілком гідна якщо не поваги, то як мінімум уваги.Важливі фактори, такі як технічний дизайн, ергономічність і економічність об'єднуються в рамках моделі F1.Ніж відповідає і значно перевершує встановлені міжнародні стандарти міцності, особистої безпеки та співвідношення ціни і niven F1 являє собою абсолютно нову філософію щодо ножів для виживання. У той же час він поєднує в собі багаторічний досвід з виробництва ножів з сучасними технологіями.Зручний розмір, добре продуманий дизайн, неймовірно жорстка ламінована сталь - це лише кілька з багатьох деталей, що роблять цей ніж таким, на який ви дійсно можете покластися.Ніж у Fällkniven AB вийшов невеликим. По суті, своїм розміром F1 може посперечатися з будь-яким середньорозмірним складаним ножем. Вага F1 також не вибивається зі звичної EDC-норми. Однак, при середніх розмірах F1 має повнорозмірну рукоять, майже десятисантиметровий клинок з суттєвою товщиною обуха. І головне - масивний хвостовик ножа проходить через всю рукоять. У торці рукояті кожного ножа - отвір під темляк, діаметром 5 мм, що дозволяє протягувати навіть досить товстий шнур. У версії з руків'ям з резинопластика Thermorun хвостовик ще й виступає з рукоятки на кілька міліметрів, що дозволяє наносити удари по торцю ножа без страху пошкодити резинопластикове покриття. Сам резинопластик марки Thermorun, за інформацією від виробника, був спеціально створений для використання в складних умовах півночі і витримує великі перепади температур. З чого випливає, що F1 можна сміливо експлуатувати в будь-яких кліматичних та природних умовах.